Reguli pentru un logo magazin de foarte bună calitate

Reguli pentru un logo magazin de foarte bună calitate

Înainte încerca să proiectezi următorul simbol Nike sau noul Facebook, inspiră adânc și citește aceste cinci reguli de bază pentru un logo bun. Aceste reguli se aplică atât pentru un logo magazin cât și pentru orice alt logo existent. Unele dintre cele mai reușite sigle au avut mult noroc, dar majoritatea au respectat anumite reguli de bază.

Logo-ul trebuie să fie simplu

Cele mai bune logo-uri nu sunt cele care îți fură privirea. Nu folosesc patru culori și trei fonturi. Un logo bun nu respectă tendințele; este simplu, clasic și atemporal.

Începeți cu linii simple și numele mărcii. Gândește-te dacă marca ar putea fi asociată cu vreun simbol – similar cu Apple. Desigur, acest lucru funcționează numai dacă această asociere este evidentă. În caz contrar, o combinație de semne și litere este o opțiune mai bună.

Sigla trebuie privită ca un întreg. Tendința este spre simboluri individuale sau litere individuale – care arată cool, dar funcționează numai dacă marca este suficient de cunoscută. Deci, un cuvând sau semn suplimentar este un avantaj pentru început.

Pentru text trebuie utilizat un font simplu și lizibil. Mai bine începe cu fonturile clasice înainte de a trece la fonturi moderne și mai complexe. Acestea nu sunt adesea pe deplin dezvoltate și sunt dificil de reprodus ulterior.

Adaptabilitate

Logo-ul se amplasează pe mai multe materiale inclusiv pe produse tipărite sub formă de autocolante, cărți de vizită, pixuri și pe web pe site-uri web și platforme de socializare și într-o mare varietate de dimensiuni. Logo-ul, adică imaginea și semnul cuvântului, trebuie să poată fi reprodus în toate dimensiunile și culorile. Concret, aceasta înseamnă că:

  • Logo-ul trebuie să fie un grafic vectorial, astfel încât să poată fi scalat după cum este necesar, fără pierderi de calitate;
  • Trebuie să fie potrivit pentru rețelele sociale: pătrat, nu prea orizontal și nu prea vertical.
  • Trebuie să fie potrivit pentru diferite formate: colorat, negru / alb, fără marcaj de imagine, cu marcaj de imagine.
  • Sigla trebuie să fie lizibilă pe diferite suprafețe.
  • Trebuie să fie lizibil în dimensiuni mari și mici, fără să pară disproporționat.

Regula de bază 3: culoarea potrivită

Fiecare siglă trebuie să fie aplicabilă cu o singură culoare – alb sau negru. În caz contrar, este posibil ca sigla să nu funcționeze. Înainte de a începe experimentarea culorilor strălucitoare, sigla trebuie să fie setată într-o culoare neutră pentru a vedea cum funcționează fontul și forma.

Marcare și identificare

Un logo spune ceva despre companie, de exemplu filozofia. Face parte din istoria companiei.

Un exemplu este sigla Amazon: text simplu cu un zâmbet dedesubt. Care este motivul din spatele imaginii? Cumpărători online fericiți. Sunt asociații simple care s-ar putea să nu fie recunoscute la prima vedere, dar care evocă anumite emoții pentru cumpărător.

Un logo este mai bine amintit atunci când are o poveste de spus. Ar trebui să spună ceva despre companie – cine este sau ce face, ar trebui să facă parte din identitate.

Un logo bun trebuie să fie atemporal și atrăgător în același timp. Similar cu alegerea fonturilor, tendințele prea la modă ar trebui evitate în general. Odată ce multe tendințe dispar, sigla va fi, de asemenea, depășită.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Info GDRP | Termeni și condiții | Politica de confidențialitate | Politica cookies