În zilele noastre, oamenii au adesea mai multe abonamente de telefonie mobilă. Așadar, în cazul în care aveți probleme cu telefonul sau cu serviciile furnizorului, puteți apela oricând la acesta.
La ce ajută serviciile de Relații clienți în telefonia mobilă
Aveți, de asemenea, opțiunea de a utiliza un număr de telefon al serviciului pentru clienți dacă aveți probleme cu dispozitivul dvs. sau dacă trebuie să contactați operatorul de telefonie mobilă. Dacă aveți o problemă cu facturarea, redirecționarea apelurilor și alte probleme legate de cont, acesta este cel mai bun loc unde puteți merge.
Dacă aveți probleme cu telefonul în sine, cum ar fi faptul că nu funcționează sau că bateria se descarcă prea repede, de exemplu, atunci acesta este, de asemenea, cel mai bun loc unde puteți merge, deoarece vă vor putea ajuta să remediați aceste lucruri gratuit prin telefon.
Dacă a fost ceva în neregulă cu o aplicație care a fost preinstalată pe dispozitivul dvs. (cum ar fi Twitter), atunci și aici vă vor ajuta să vă asigurați că aceasta va fi reparată.
Vodafone
Vodafone oferă servicii pentru clienți 24 de ore din 24, 7 zile din 7, și îi puteți contacta prin apel telefonic, e-mail sau chat live. De asemenea, au un site web unde puteți găsi mai multe informații. Dacă doriți să vorbiți cu cineva în persoană, au locații în întreaga lume unde puteți merge pentru a face achiziția în persoană. Puteți găsi, de asemenea, detalii de contact pe site-ul lor.
Orange
Orange este o companie de telefonie mobilă și, ca atare, are un departament de servicii pentru clienți care funcționează non-stop. Pentru a contacta Orange prin telefon, formați (800) 321-9673. Dacă preferați să scrieți în loc să vorbiți, trimiteți scrisoarea dumneavoastră la adresa
Departamentul de relații cu clienții
Orange
P.O. Box 10005
Atlanta GA 30348-0005
Telekom
Dacă aveți o problemă cu telefonul mobil, atunci primul lucru pe care trebuie să-l faceți este să apelați la serviciul clienți. Dar ce se întâmplă dacă doriți să îi sunați la orice oră din zi sau din noapte? Acest lucru poate fi o problemă, deoarece unele companii oferă asistență doar în timpul orelor de lucru. Cu toate acestea, există o mulțime de alte opțiuni!
Telekom oferă relații cu clienții 24 de ore din 24 prin intermediul opțiunii de apelare rapidă. Aceasta le permite utilizatorilor să ajungă la cel mai apropiat magazin prin intermediul unui singur număr simplu pe care îl pot stoca în memorie pe tastatura telefonului, astfel încât să fie mereu accesibil atunci când este nevoie (sau cel puțin atât timp cât durează bateria).
Nu există limite privind numărul de ori pe zi în care cineva poate utiliza acest serviciu: dacă ceva nu merge bine cu dispozitivul lor și au nevoie de asistență din partea Serviciului Clienți imediat – fie că este imediat după cină sau la 3 dimineața – nu vor avea probleme în a obține acces în câteva minute, apăsând acele cifre în tastatură.
Romtelecom
Numărul de telefon al serviciului clienți Romtelecom este 021.300.21.22.22.22. Programul de lucru al serviciului clienți al companiei este de luni până vineri, între orele 8:00 și 20:00, iar sâmbăta și duminica, între orele 9:00 și 19:00.
De asemenea, clienții Romtelecom pot contacta compania și prin e-mail la adresa contact@romtelecom-md.ro
Apple
Dacă sunteți utilizator de iPhone, Apple Pay este o opțiune excelentă.
Dacă folosiți Apple Watch, Apple este o opțiune bună.
Dacă sunteți abonat la Apple Music, Apple ar putea fi o alegere bună pentru dumneavoastră.
Samsung
Samsung pune la dispoziția utilizatorilor o varietate de opțiuni de asistență pentru clienți, inclusiv chat live, e-mail și asistență telefonică. Dacă nu reușiți să vă rezolvați problema prin telefon sau dacă doriți să vorbiți cu cineva pentru a vă înscrie la un nou plan, Samsung oferă clienților săi posibilitatea de a completa un formular online care va fi trimis direct echipei de asistență clienți.
Huawei
Huawei este o companie multinațională chineză de echipamente și servicii de telecomunicații. A fost fondată în 1987 de Ren Zhengfei, un fost ofițer și inginer al Armatei Populare de Eliberare, și are sediul central în Shenzhen, Guangdong.
Din 2012, Huawei este cel mai mare producător de echipamente de telecomunicații din lume. Începând cu 2016, este cel mai mare producător de telefoane mobile și deține aproape 40 % din cota de piață globală pentru smartphone-uri .
De reținut: Sună oricând la serviciul clienți al furnizorului tău.
Atunci când aveți o problemă cu serviciul de telefonie, cel mai bun lucru pe care trebuie să-l faceți este să apelați serviciul clienți al operatorului de telefonie mobilă. Dacă nu sunteți client al companiei, probabil că aceștia vă vor putea ajuta oricum, deoarece sunt instruiți să vorbească cu oricine are nevoie de asistență. Aceștia vă pot ajuta să rezolvați o problemă legată de facturare sau de probleme legate de cont. Dacă există o problemă legată de o acoperire slabă într-o anumită zonă, este posibil ca ei să poată trece temporar la o altă rețea până când furnizorul inițial va putea finaliza reparațiile.
Să încheiem acest articol aruncând o privire asupra numerelor de asistență pentru clienți pentru fiecare operator de telefonie mobilă. Am aflat că este ușor să vă contactați furnizorul, indiferent de problema pe care o aveți.
Mi s-a stricat telefonul, am sunat la ei, si degeaba, mi-au zis ca trebuie sa merg la service de unde l-am cumparat